دوستش دارم


 

 

 

دوسـتش‌دارم،‌ غمـش ‌در‌ سينه ‌باشد‌ يا‌ نباشد


صـورت ‌مـاهـش ‌در ‌ايـن ‌آيـيـنـه ‌باشـد ‌يا ‌نباشـد



يـاد ‌او‌ در ‌خـاطـر ‌مـن ‌هـسـت ‌اگــر ‌در‌ خـاطـر ‌او

يـادي ‌از ‌ايـن ‌عـاشـق ‌ديـريـنـه ‌بـاشـد يا‌ نبـاشد



شيشه‌ي ‌ايمان‌ به‌دست ‌افتاده‌ام‌ در‌ پاي ‌آن ‌بت

جـاي‌ مـن‌ آغـوش ‌ايـن ‌سنگينـه ‌باشـد ‌يا‌ نباشد 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت13:57---8 ارديبهشت 1391
خواهش میکنم وظیفه بود. من رو همه از اول با (به نام الهه عشق) لینک کردن ، تو همون لطفا. بازم بهم سر بزن. فعلا
تقدیم تو


mohsen
ساعت20:53---2 ارديبهشت 1391
مرسی از اینکه سر زدی.
منو با نام از من تا تو لینک کن.
موفق باشی...


mohsen
ساعت0:22---2 ارديبهشت 1391
سلام.
وبلاگ قشنگی داری.
اگه موافق به تبادل لینکی بگو با چه نامی لینکت کنم.
موفق باشی.


milad
ساعت16:52---1 ارديبهشت 1391
salam web u ham alie
age paiye bashi tabadool link booookonim?????
montazeram
by


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, 11:18 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§